בין אם אתם פותחים עסק חדש או נמצאים בשלבי שיפוץ והרחבה, אזי קרוב לוודאי שבשלב כלשהו תידרשו להתמקד בחיפושים אחר ריהוט משרדי. אנשי הצוות המקצועי של חברת סופר דסק מעניקים מכלול רחב של טיפים שיהפכו את הרכישה לנכונה ומושכלת ועשויים לחסוך כסף רב, זמן ועגמת נפש.
באופן כללי, לפני שניגשים לסקר שווקים וקבלת הצעות מחיר, מומלץ להכין מבעוד מועד רשימה מפורטת של כל פרטי הריהוט הנדרשים. על פי רוב, עדיף לבצע את ההזמנה כולה בחברה או יצרנית ריהוט אחת המספקת את כלל הרהיטים הנחוצים, כגון כיסאות שולחנות משרדיים, ארונות ושידות, פינות המתנה וכיוצא בזה, מאחר והתקשרות עם חברה אחת בדרך כלל זולה, חסכונית ונוחה יותר בהשוואה לפיצול הזמנות.
הגדרת התקציב מראש ותכנון נכון
יחד עם זאת, לעתים ישנם מקרים שבהם חברה כלשהי מתמחה בייצור מוגבר של ריהוט משרדי מסוג מסוים ובעלויות נמוכות יותר, כך שכדאי תמיד להיות עם היד על הדופק ולבחון את כל האופציות. כמו כן, כשמדובר בעסק מתחיל, לא פעם קורה שהתקציב ההתחלתי עבור ההשקעה בריהוט משרדי הנו מוגבל.
מנגד, זה דבר ידוע שבהיבט העיצובי מהווה המשרד כמעין כרטיס הביקור של בית העסק, מה שיכול לעורר קונפליקט עם הצורך לחסוך בעלויות. מחברת סופר דסק מציינים שהגדרת התקציב מראש ותכנון נכון מאפשר הגעה לתוצאות מרשימות, תוך הימנעות מרכישת אביזרים ופרטי ריהוט מיותרים ואו בעלי מאפיינים מיוחדים כדוגמת טכניקת צביעה יקרה או גימור ייחודי שעלולים להקפיץ את המחיר.
העדפת ריהוט במידות סטנדרטיות
כשבוחרים בריהוט משרדי, ניתן בהחלט להסתפק בריהוט סטנדרטי על פני רכישה של ריהוט יוקרה ולהגיע לתוצאות לא פחות מרשימות. ואולם, כשהדבר נוגע לעניין הארגונומיה, כדאי שלא להתפשר, ובפרט כשהעבודה הנה בעיקרה בעלת אופי יושבני ומתאפיינת בשעות ממושכות בישיבה מול מחשב, זאת מעבר לעובדה שפער המחירים בין ריהוט ארגונומי לריהוט זול אינו כה משמעותי.
אספקט נוסף שניתן לחסוך בו משמעותית בעת רכישת ריהוט משרדי קשור לנושא המידות. ריהוט במידות סטנדרטיות תמיד יהיה זול יותר מריהוט במידות ייחודיות, ולעתים קרובות קורה שהבדל גודל של סנטימטרים ספורים מסתכם בפער של מאות שקלים.
בנסיבות של הזמנה בהיקף גדול, כדאי לקחת בחשבון שזמן האספקה המקובל בשוק נע בטווח שבין שבועיים ל- 4 שבועות, ובמקרה של הזמנה דחופה, ישנן חברות שעשויות לגבות תוספת מחיר משמעותית.